Ümumi

Sizə görə şəxsiyyətiniz barədə kinopreferanslarınız nəyi deyir, araşdırmacılara görə

Vizual media, filmlərin izlənməsi kimi, həyatımızın ayrılmaz bir hissəsidir. Bundan heç bir şübhə yoxdur. Biz kinoteatrlarda filmlər izləyirik. Biz filmləri onlayn izləyirik. Biz filmləri televiziyalarımızda izləyirik. Belə bir məzmunun əlverişli əlçatanlığına görə tərəqqi edirik.

Hər gün televiziyada seriallar və Aslan Klubunda onlayn oyunlar kimi böyük miqyaslı media məzmununu təqdim etdiyimizi aşkar etmək açıqdır, daha az aşkar olan isə bəzi janrları üstünlük verən insanların xüsusiyyətləridir. Bu mövzu ilə bağlı aparılan əksər tədqiqatlar, cinsiyət və şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin media seçimləri ilə necə əlaqələndiyinə baxmayaraq, geniş müzakirələrə həsr edilmişdir.

“Nəyi kim izləyir?” adlı araşdırmada, araşdırmacılar cinsiyət və şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin kino tərcihlərinə necə təsir etdiyini daha dərinləşdirmək istəyirdilər.

Onlar belə adlandırılan “Böyük Beş” sistemi istifadə etdilər. Bu struktur, bir çox müasir psixoloqlar tərəfindən dəstəklənir və bir çox araşdırmacı tərəfindən kino tərcihlərinə əsasən şəxsiyyət növlərinin müəyyən edilməsi üçün istifadə edilir. Populyar janrlar kimi:

  • Komediya;
  • Qorxu;
  • Gizəm;
  • Dram və s.

Komediya

Komediya janrını seçənlər daha açıq (daha yaradıcı və macəralı) və bir qədər də məsuliyyətli (detallara diqqət etməyən və qaydasız) idi. Bu, komediya filmlərinin çoxu zaman orijinallıqları, mizahları, sərgilərdəki xəbərləri öngörülməz tərzi və tradişionallıq yollarına meyil etmələri ilə izah edilə bilər.

Qorxu

Qorxu filmlərinə meyl edən insanlar daha razılaşmazdılar (daha altruisik olmayan), daha az ekstraversiyalı (daha introvert) və daha növrotik (daha gərgin və gərgin).
Araşdırmaya görə, razılaşma səviyyəsinin aşağı olması qorxu filmlərindən xoşlanmayan insanların daha razılaşmaz və hərəkətlərinə xos göstərici göstərən vəhşi şəkilləri (zorakılığa baxmayaraq) göstərən və şəxsiyyət xüsusiyyətlərinə uyğun gələn şəxslər olması ilə izah edilə bilər.
Ekstraversiyon səviyyəsinin aşağı olması ilə bağlı nəticələr, geniş miqyaslı tədqiqatlarla müqayisədə, bir qədər təəccüblü görünür. Belə bir izah, ekstravertlərin əsasən qorxu filmlərindən xoşlanmasının gözlənilməsindən yalnız məlumdur ki, ekstravertlərin çoxu zaman çox böyük media istifadəsindən yayınmaqdan çəkinir və sosial etkileşimə meyilli olurlar.

Fəaliyyət

Fəaliyyət filmlərindən zövq alan insanlar daha məsuliyyətli (işgüzar), daha az növrotik (daha emosional olmayan) və daha açıqdılar (yaratıcı və macəralı).
Məsuliyyət səviyyəsi, belə insanların çoxu zaman tanışlığı üstün tutmağı ilə izah edilə bilər. Bu, fəaliyyət filmlərinə ümumilikdə əhatəli və tanış hikayə ilə uyğun gəlir.
Açıqlıq səviyyəsi ilə bağlı nəticəl, digər araşdırmalarla çərçivələnənədək, görünə bilər. Belə bir izah, fəaliyyət filmlərinin öngörülən hikayələri orijinal məzmunla birləşdirildiyi üçün, doğal olaraq açıq düşüncəli insanları cəlb etməsi

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button